کد خبر ۵۹۵۸۴ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷

قم| همایش هنری «هنرمندان مهدوی» به‌مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: همایش هنری «هنرمندان مهدوی» از عصر سه‌شنبه 14 شعبان تا ظهر چهارشنبه 15 شعبان توسط بسیج هنرمندان قم برگزار می‌شود.

قاسم بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری همایش هنری «هنرمندان مهدوی» در قم اظهار داشت: در این همایش هنری انجمن‌های نه‌گانه سازمان بسیج هنرمندان قم برنامه‌های خود را با محوریت میلاد امام زمان‌(عج) و امر ظهور اجرا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: یکی از برنامه‌ها اجرای موسیقی زنده و هم آوایی گروه‌های سرود در موکب‌های مسیر حرم به حرم، با حمایت انجمن موسیقی این سازمان است که از عصر سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: عکاسان بسیجی سازمان نیز در این دو روز از صحنه‌های پیاده روی و شور و اشتیاق مردم برای زیارت مسجد جمکران و تجدید پیمان با امام عصر (ع) تصویربرداری می‌کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: استقرار خوشنویسان بسیجی در غرفه‌ها و موکب‌های فرهنگی برای نوشتن اشعار و دلنوشته‌های منتظران و زائران مهدوی نیز از جمله فعالیت‌های این همایش دو روزه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: اجرای نمایش‌های متناسب با موضوع ظهور و امام زمان (عج) نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری ماست که توسط انجمن نمایش بسیج هنرمندان قم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش هنری «هنرمندان مهدوی» از عصر سه شنبه 14 شعبان تا ظهر چهارشنبه 15 شعبان توسط بسیج هنرمندان قم برگزار می‌شود و برنامه‌های اجرای موسیقی و نمایش به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

بابایی عنوان کرد: یکی از پویش‌های مردمی ارزشمندی که در ایام نیمه شعبان امسال در حال اجراست، پویش «من هم قدمی بردارم» است که سازمان بسیج هنرمندان با برگزاری این همایش به این پویش می‌پیوندد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com