کد خبر ۵۹۶۹۱ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

بهره برداری از ساختمان جديد دانشکده دين و رسانه در قم

ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما در آستانه نیمه شعبان با حضور لاریجانی در قم به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ساختمان جديد دانشکده دين و رسانه در قم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه وابسته یه دانشگاه صدا و سیما با حضور لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در قم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ساخت اين ساختمان از مصوبات سفر سال 89 رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم است.

این بنا  در سه طبقه و 2800 متر مربع مساحت ساخته شده و شامل فضای اداری ، ده کلاس آموزشی ، استو ديو ، کتابخانه ، نمازخانه و فضاهای خدماتی است .

برای ساخت اين ساختمان حدود 4 ميليارد تومان از اعتبارات سفر رهبری ، استانی و سازمان صدا و سيما هزينه شده است .

رئيس مجلس در آیین رسمی آغاز فعالیت این واحد، هدف اصلی از ايجاد دانشکده دين و رسانه را زمینه سازی برای تلاش در جهت ايجاد سبک و مکتب هنری بر اساس مبانی اسلام و انقلاب اسلامی و استخراج فکر دينی با هنر ارزيابی کرد .

وی لازمه اين کار را داشتن تعريف روشن برای کارهای رسانه ای از منظر انديشه و نشان دادن راه و رسم زندگی و تربيت برای مردم دانست و گفت: اين موضوع نيازمند دقت بسيار است .

وی دومين ضرورت پيشگامی صدا وسيما برای زمينه سازی ايجاد سبک و مکتب هنری مبتنی بر مبانی اسلام و انقلاب اسلامی را همگرايی صميمانه با مردم ارزيابی کرد .

رئيس مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفيت حوزه علميه، توليد محصولات خلاقانه را امکان پذير می کند .

 اسفنديار، رئيس دانشکده صدا و سيما هم در اين مراسم هدف دانشکده دين و رسانه را توسعه پژوهش های بنيادی و نظری در حوزه دين و رسانه بر اساس مبانی اسلامی و تربيت نيروی متخصص هنری برای برنامه سازی دينی اعلام کرد .

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com