کد خبر ۵۹۶۹۸ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۰

قم| توسعه و اشتغال روستاهای قم در دستور کار قرار گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روستاها بخش مهمی از چرخه اقتصادی کشور بوده ولی متأسفانه در استان قم بعضی از روستاها شرایط مطلوبی ندارد و باید در جهت توسعه آن‌ها حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی که در حرم حضرت معصومه (س)برگزار شد، با اشاره به اهمیت رفع موانع استان قم برای حرکت به سمت توسعه اظهار داشت: باید پروژه‌های نیمه‌تمام مانند منوریل و فرودگاه هر چه سریع‌تر تکمیل‌شده و به زائران خدمات‌رسانی کند.

وی از تخصیص بودجه لازم برای به بهره‌برداری رسیدن مونوریل خبر داد و افزود: خوشبختانه بیمارستان‌های قم ازنظر کمی و کیفی شرایط خوبی داشته و مراکز درمانی  پیشرفت قابل‌توجه ای در این سال‌ها  داشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی مسئله اشتغال و توسعه روستایی را از مسائل مهم و قابل‌بررسی در استان دانست و گفت:  روستاها بخش مهمی از چرخه اقتصادی کشور بوده ولی متأسفانه در استان قم بعضی از روستاها شرایط مطلوبی ندارد و باید در جهت توسعه آن‌ها حرکت کنیم.

امام‌جمعه قم نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌ها برای آبادی و توسعه استان اظهار داشت: اقدامات بسیاری در این زمینه انجام‌شده که باید بازهم این اقدامات افزایش یابد چراکه قم می‌تواند الگویی در عرصه‌های مختلف برای کشور باشد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در شهر قم وجود داشته که نیازمند همت و تلاش مسئولان است، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت مردمی می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه و رفع نیازمندی‌ها باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com