کد خبر ۵۹۷۰۵ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸

مالک باشگاه آتلیه طهران: اگر تا ابتدای فصل پول واریز نشود، به هیچ وجه تیم‌داری نمی‌کنیم

مالک باشگاه آتلیه طهران قم تأکید کرد اگر تا ابتدای فصل به حساب این باشگاه پولی واریز نشود، تیمش در لیگ برتر فوتسال شرکت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم، مالکان باشگاه آتلیه طهران قم حدود یک ماه پیش با صدور بیانیه‌ای، کناره‌گیری خود را از لیگ برتر فوتسال اعلام کردند. با این حال اداره کل ورزش و جوانان استان قم این موضوع را پیگیری کرده و تلاش می‌کند آتلیه‌داران را از این تصمیم منصرف کند.

بیشتر بخوانید:
انحلال تیم فوتسال آتلیه طهران/ نماینده قم هم به سرنوشت تاسیسات دریایی دچار شد

رسول قلی‌زاده یکی از مالکان باشگاه آتلیه طهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این خصوص اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصرار داشت که تیم ما در لیگ برتر فوتسال شرکت کند. آنها سال گذشته هم وعده‌های زیادی برای کمک به تیم دادند که عملی نشد. انگار قرار است امسال هم همین شیوه را عملی کنند. به ما گفتند که بخشی از هزینه‌ها را تقبل می‌کنند، این در حالی است که می‌توانیم از پس هزینه‌های تیم بربیایم، اما موضوع مهم، دستمزد بازیکنان است.

«قرار است اداره کل ورزش و جوانان استان قم اسپانسر جذب کند که این اتفاق تا امروز رخ نداده است»، مالک باشگاه آتلیه با بیان این جمله گفت: اگر تا ابتدای فصل به حساب تیم پول واریز نشود، به هیچ وجه تیم‌داری نمی‌کنیم. ابتدا باید اسپانسر به ما «اوکی» بدهد تا با بازیکنان قرارداد ببندیم. قرار است تا روز یکشنبه همه چیز مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، آتلیه طهران فصل گذشته در اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال، 46 امتیاز کسب کرد و به رتبه پنجم دست یافت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com