کد خبر ۵۹۷۲۲ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
رئیس بیمارستان سیار عاشقان ولایت در جمکران خبر داد؛

تشکیل پرونده در بیمارستان سیار عاشقان ولایت قم

شهیدی گفت:امسال برای نخستین بار پرونده برای بیماران در بیمارستان سیار تشکیل شد که این کار در ارائه خدمت رسانی سریع به بیماران اورژانسی کمک شایانی کرد.

حمد شهیدی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 18 تن از خدمات آزمایشگاهی، 37 تن از خدمات اتاق عمل سرپایی بهره مند شدند ضمن اینکه 15 تن از زائران توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان های شهر اعزام شدند.
وی ادامه داد: 14 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان سیار بستری و پس از پایداری به مراکز درمانی استان انتقال یافتند ضمن اینکه 96 زائر آقا و 147 زائر خانم نیز از خدمات بستری این بیمارستان استفاده کردند.
شهیدی گفت: امسال برای نخستین بار تمام بیماران مراجعه کننده به بیمارستان سیار تشکیل پرونده و سطح بندی شد که این کار در ارائه خدمت رسانی سریع به بیماران اورژانسی کمک شایانی کرد.
وی بهره گیری گسترده از پزشکان متخصص طب اورژانس را از جمله دیگر تفاوت های خدمت رسانی این بیمارستان نسبت به سال گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه پزشکان طب اورژانس، آموزش های لازم برای خدمت رسانی در مواقع اورژانسی و پراضطراب سپری می کنند، حضور پزشکان متخصص سهم قابل توجهی از ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی به زائران را داشت.
وی حجم خدمت رسانی به زائران در این ایام توسط بیمارستان سیار عاشقان ولایت را یک رکورد دانست و ادامه داد: با توجه به هماهنگی ها و توزیع مناسب نیروهای امدادی اورژانس، هلال احمر و بسیج جامعه پزشکان در داخل و خارج مسجد مقدس جمکران، زائرانی که نیاز به دریافت خدمات داشتند به بیمارستان سیار انتقال و اقدام های درمانی اولیه ارائه شد.
شهیدی ادامه داد: با تجهیز و توسعه بخش های مختلف بیمارستان سیار عاشقان ولایت در مسجد جمکران علاوه بر خدمت رسانی سریع به زائران ، مانع از تردد غیرضرور آمبولانس ها در مسیر پرترافیک منتهی به جمکران شد.
وی ارائه خدمات درمانی به زائران را در سطح قابل قبول دانست و گفت: با توجه به هماهنگی تمام دستگاه های امدادی مانند دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، جامعه بسیج پزشکان استان و همچنین اورژانس پیش بیمارستان 115 قم و توزیع مناسب در داخل و اطراف مسجد جمکران، زمان انتقال زائران به بیمارستان سیار در سطح استاندارد بود.
شهیدی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در سه حوزه احداث بیمارستان سیار عاشقان ولایت، به کارگیری 3 اتوبوس آمبولانس و 13 دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی و همچنین نظارت و پایش گسترده وضعیت بهداشتی و همچنین کیفیت آب و غذاهای توزیعی در مسجد و ایستگاه های صلواتی را به عهده داشته است.
به مناسبت نیمه شعبان، بیمارستان صحرایی 52 تختخوابی سیار عاشقان ولایت برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی در مسجد جمکران برپا شد

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com