کد خبر ۵۹۷۵۵ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸

محرومیت شدید محله شاد قلی خان قم +تصاویر

محله شاد قلی خان در منطقه 2 شهرداری قم واقع شده است این محله در انتهای شیخ آباد قرار دارد و به اصطلاح عامیانه بخشی از محله بزرگ نیروگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز محله شاد قلی خان در منطقه 2 شهرداری قم واقع شده است این محله در انتهای شیخ آباد قرار دارد و به اصطلاح عامیانه بخشی از محله بزرگ نیروگاه است.

این محله دارای مردمان انقلابی است و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است اما با این وجود جزء محروم ترین محله های قم است و به گفته اهالی محل هیچ نشانی از کلان شهر بودن در این محله نیست.

نبود اتوبوس، تاکسی، بانک، فروشگاه، اماکن ورزشی تفریح و خدماتی از جمله محرومیت های این محله است که باعث شده بر عکس نام این محله مردم از رسیدگی نشدن به این محله ناشاد باشند، حتی معابر این محله نیز دارای آسفالت مناسب نیست.

یکی از اهالی این محل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این وضعیت محله و کوچه ها همیشه باعث خجالت بچه های این محل شده و از کمترین امکانات شهروندی که داشتن محله تمیز و داشتن حداقل فضای سبز و کمترین امکانات ورزشی و فرهنگی است محروم بوده اند

وی بیان داشت: چند وقت پیش یک مختصر جدول کشی و کوچه بندی شد ولی بازهم رها شد، سبز هایی که در محله  مشاهده می شود حاصل خدمات شهرداری نیست بلکه حاصل فاضلاب و وضعیت اسفبار آن است.

این شهروند قمی بیان داشت: انتهای شیخ آباد انتهای ۱۶متری قمربنی هاشم معروف به محله شادقلی خان است و شب ها اینجا به علت نداشتن روشنایی به جایی  ترسناک تبدیل می شود، امیدواریم مسئولین شهری و استانی قم کمی به فکر مناطق محروم قم هم باشند.

 

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com