کد خبر ۵۹۸۰۵ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

تولید روزانه 800 تن پسماند در قم

میر ابراهیمی گفت:روزانه 800 تن پسماند در قم تولید می‌شود که 20 درصد آن دارای ارزش است و تنها 10 درصد از آن بازیافت می‌شود.

تولید روزانه 800 تن پسماند در قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛میر ابراهیمی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اظهار کرد: روزانه 800 تن پسماند در قم تولید می‌شود که 20 درصد آن دارای ارزش و 10 درصد از آن بازیافت می‌شوند، امیدواریم در سال‌های آتی همه این پسماندها مورد بازیافت قرار بگیرند.


وی افزود: 19 هزار خانواده در قم با مجموعه شهرداری در تفکیک زباله از مبدا همکاری می‌کنند و به دنبال افزایش این تعداد هستیم.


میرابراهیمی عنوان کرد: سیاست این سازمان کاهش پسماند است، باید محیط زیست سرافزاری را برای آیندگان در شهر قم به یادگار بگذاریم.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در فرهنگسازی بیان کرد:در سال گذشته آموزش در 250 مدرسه ، در 200 مجموعه اداری شهر قم انجام شد،همچنین به ساکنان 52 هزار منزل آموزش چهره به چهره در زمینه پسماند داده شد، که این آموزش‌ها افزایش تفکیک زباله را به همراه داشت.


وی ابراز امیدواری کرد: همکاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنان ادامه داشته باشد تا تفکیک بیشتر زباله را در شهر قم شاهد باشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com