کد خبر ۵۹۸۰۶ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴
مسابقات قهرمانی کشور جودو کاتا؛

قم قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کاتا کشور شد

در پایان سیزدهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کاتا بزرگسالان کشور پس از قم تیم‌های اصفهان و همدان بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

قم قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کاتا کشور شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین دوره رقابتهای کاتا جودو قهرمانی کشور از دیروز به میزبانی کردستان آغاز و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

در ناگه نو کاتا فریدی وثوق و کریمی ناصر از همدان به مقام اول دست یافتند ، نودهی و حصاری از گلستان به مقام نایب قهرمانی رسیدند و بشارتی و قاسملو از قم در مکان سوم ایستادند.

در کاتامه نوکاتا تیم اصفهان به مقام اول دست یافت ، تیم قم نایب قهرمان شد و محمد و مجید عزیزپور از تهران به مقام سوم دست یافتند.

در کیمه نو کاتا روح الله زاده و بردی از تیم مازندران به قهرمانی رسیدند، تیم اصفهان نایب قهرمان شد و تیم قم برسکوی سوم ایستاد.

در کودوکان گوشین جوتسو کاتا سالاری و صحرایی بر سکوی نخست ایستادند و میقانی و تهرانی از گلستان نایب قهرمان شدند و نجفی و کریمی ناصر بر سکوی سوم ایستادند.

در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فرد از تهران قهرمان شدند، جاوید و شیری از خراسان دوم و تیم آذربایجان غربی به مقام سوم دست یافت.

در پایان و در بخش تیمی نیز تیم قم با کسب یک مدال طلا یک نقره و دو برنز قهرمان شد. تیم اصفهان با یک طلا و یک نقره بر سکوی دوم ایستاد و همدان با یک طلا و یک برنز و یک چهارمی و یک مقام پنجمی بر سکوی سوم ایستاد و تیم تهران با یک طلا و یک برنز و یک مقام چهارمی مقام چهارم بخش تیمی را کسب کرد.

نفرات اول تا سوم این مسابقات به مدت یک هفته در شهر سنندج در اردو حضور دارند و در روز آخر اردو یک مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار و نفرات برتر به مسابقات جهانی مکزیک و رقابتهای آسیایی هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com