کد خبر ۶۰۰۶۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲

اختصاص۱۵۰هکتار ازارضی دولتی بخش جعفرآبادبه معارضان فرودگاه قم

بهشتی گفت:۱۵۰هکتارازاراضی دولتی در بخش جعفرآباد برای انتقال معارضین فرودگاه شهرقم درنظرگرفته شده است که این اراضی دارای زیرساخت‌های مناسبی ازجمله آب هستند ودرجای مناسبی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن بهشتی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم،با اشاره به وضعیت معارضان فرودگاه شهر قم گفت:19 معدن، دامداری و مرغداری در محدوده و حریم این فرودگاه وجود دارند که این واحدها معارضان فرودگاه بودند و باید وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف می‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: 150 هکتار از اراضی دولتی در بخش جعفرآباد برای انتقال معارضین فرودگاه شهر قم در نظر گرفته شده است که این اراضی دارای زیرساخت‌های مناسبی از جمله آب هستند و در جای مناسبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مصوب شد که سازمان جهاد کشاورزی استان به معارضان فرودگاه قم به صورت کتبی ابلاغ کند تا آن‌ها به این سازمان مراجعه کنند و ارزیابی و کارهای کارشناسی انجام شود تا معادل عرصه ای که در حریم و محدوده فرودگاه شهر قم دارند، از اراضی دولتی در بخش جعفرآباد به آن‌ها واگذار شود.

وی در پایان یادآورشد: با سرمایه گذاران زیادی مذاکره داشتیم، با یکی از این سرمایه گذاران به پیشرفت خوبی رسیدیم و امیدوار هستیم که بتوانیم با او برای تکمیل فرودگاه شهر قم به نتیجه برسیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com