کد خبر ۶۰۱۳۶ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
پس از علنی شدن بدعهدی آمریکا ؛

اقدام شایسته و سریع شهرداری قم در خصوص بدعهدی و خروج آمریکا از برجام

پس از خروج یک جانبه امریکا از برجام اولین تلنگری که به همه مسئولان زده شد ، تاکید های چند باره رهبری در زمینه بدعهدی آمریکا و نداشتن ضمانت اجرایی مناسب این توافق نامه بود ، اما در این میان وقتی همه در فکر چرایی این مهم بودند. شهرداری کلانشهر قم با اکران سریع و قابل توجه تبلیغات شهری با موضوع بدعهدی آمریکا نشان داد که بدعهدی در ذات امریکا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، پس از دو سال و نیم از امضای برجام و بدعهدی های مکرر آمریکایی ها، بلاخره این کشور برخلاف قوانین بین المللی از این توافق جهانی خارج شد و برای چندمین بار به مردم ایران ثابت کرد که نمی توان به قول و قراردادهای آمریکایی ها اعتماد کرد .

در حالی که در همه شهرهای ایران، مردم برای پیگیری آینده برجام فقط چشمشان به فضای مجازی و قاب های تلویزیون بود اما امروز در قم کمی تفاوت داشت و این بار بیلبوردهای شهری نیز به رسانه ای برای بیان مواضع ایران و تذکرات رهبر معظم انقلاب تبدیل شده بود .

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ساعات اولیه صبح در حرکتی شایسته و قابل تقدیر اقدام به چاپ و نصب تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در زمینه بدعهدی آمریکا و تذکرات ایشان در سخنرانی دیروز خود ، نمودند که این موضوع حکایت از توجه درست مسئولین شهری قم به وقایع مهم کشور و مسئولیت پذیری آنان نسبت به آگاهی درست شهروندان از حوادث مهم کشوری می باشد.

شهرداری قم ثابت کرد که می توان در بزنگاه های مهم کشور فارغ از هرگونه تعصبات سیاسی ، اقدامات فرهنگی-جهادی انجام داد و این سومین باری است که بیلبوردهای شهری به رسانه ای انقلابی تبدیل می شود که همین امر می تواند الگوی مناسب برای سایر کلان شهرها باشد.

صبح نوزدهم اردیبهشت شاید برای مردم کشور روزی تحت تاثیر وقایع برجامی باشد اما برای مردم قم با تاسی از سخنان رهبر انقلاب، صبحی پر از امید و عزمی راسخ برای ساخت ایران آباد خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com