کد خبر ۶۰۴۳۲ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

اجرای هم‎خوانی قرآن گروه تواشیح میعاد قم در محضر رهبر انقلاب

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ محفل بزرگ قرآنی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی طبق هر سال در روز اول ماه مبارک رمضان و با اجرای گروه تواشیح میعاد قم برگزار می‎شود.

محمد مهدی مهدوی در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: طبق سنت همه ساله، در اولین روز ماه مبارک رمضان، جامعه قرآنی کشور با حضور در خدمت مقام معظم رهبری محفلی قرآنی وولایی برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم که با سخنان معرفتی و ولایی مقام معظم رهبری همراه است و همه ساله مباحث مطروحه ایشان در این گونه برنامه ها نقشه راه اهالی فرهنگی و قرآنی کشور را مشخص می کند برنامه های قرآنی نیز برگزار می شود.
سرپرست گروه تواشیح میعاد اظهارکرد: یکی از برنامه های قرآنی که در این روز در محضر رهبر انقلاب برگزار می شود، اجرای برنامه هم‎خوانی قرآن کریم است که توسط گروه تواشیح میعاد قم انجام می شود.
وی تصریح کرد: گروه تواشیح میعاد برای اجرای این هم خوانی که تلاوت آیاتی از سوره نمل است چهار ماه تمرین مستمر و دقیق را پشت سر گذاشته است؛ این همخوانی قرآن اجرای تلاوت تقلیدی استان کامل یوسف خواهد بود.
وی اظهارکرد: اجرای این تلاوت هم خوانی از افتخاراتی است که قطعا همه فعالان قرآنی آرزوی چنین قرائتی را در محضر رهبر انقلاب دارند که قطعا این تلاوت جزو بهترین خاطرات قرآنی خواهد بود که با عنایت خداوند، اعضای این گروه تجربه خواهند کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com