کد خبر ۶۰۴۵۳ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷
شهردار نبطیه در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی قم در لبنان؛

بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان بازدید کردند

احمد کحیل گفت:بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان بازدید کردند که از لحاظ تنوع و تعدد موضوعات ارائه شده قابل توجه بود.

بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان بازدید کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در مراسمی با حضور مسئولان استان قم و شهر نبطیه لبنان ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی قم در نبطیه به کار خود پایان داد.

 عالی پور معاون امور هماهنگی زائرین استاندار در این مراسم بر آمادگی قم برای استمرار و تقویت ارتباطات فرهنگی، دینی، هنری، صنعتی، گردشگری و سرمایه گذاری مشترک در زمینه های مورد علاقه دو طرف و برگزاری هفته فرهنگی نبطیه در قم تاکید کرد.

احمد کحیل، شهردار نبطیه هم با بیان اینکه بیش از بیست هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند، از تنوع و تعدد موضوعات ارائه شده در برنامه های هفته فرهنگی قم قدردانی کرد.

در این نمایشکاه بیش از یکصد نماینده نهادهای فرهنگی، دینی، علمی، هنری، و فعالان اقتصادی قم دستاوردها، تولیدات و فعالیت های خود را به مدت یک هفته عرضه کردند.

کتاب و نرم افزارهای فرهنگی، علمی و تخصصی و دینی، آثار هنری و صنایع دستی از جمله فرش و انگشتر، برنامه ها و محصولات تربیتی وآموزشی ویژه کودک و نوجوان، معرفی اماکن متبرک و شهدای مقاومت، اجرای برنامه ها و کارگاههای آموزش هنری، شب شعر تواشیح، قرائت قران، نمایش و فیلم و عرضه تولیدات و محصولات صنعتی و غذایی مثل سوهان و زعفران و خدمات گردشگری از برنامه های اصلی این نمایشگاه بود.

نشست های مشترک و امضای تفاهم نامه ی خواهر خواندگی بین شهر قم و نبطیه، وهمکاری های علمی و دینی، فرهنگی، هنری و اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک هم از برنامه های جنبی هفته فرهنگی قم در نبطیه بود.

برنامه های هفته فرهنگی قم در نبطیه از نوزدهم اردیبهشت آغاز شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com