کد خبر ۶۰۴۷۳ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۲

قم| بیش از 2 هزار هنرمند عضو بسیج هنرمندان استان قم هستند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به حمایت‌های این سازمان از هنرمندان قمی گفت: بیش از 2 هزار هنرمند عضو بسیج هنرمندان قم هستند که در 9 انجمن هنری و ادبی فعلایت می‌کنند و انجمن داستان یکی این انجمن‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، قاسم بابایی در نشست نقد و بررسی "رمان وقت معلوم" که در مجموعه فرهنگی دنیای کتاب برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان قم در حوزه ادبیات داستانی برگزاری محافل نقد و بررسی آثار نویسندگان قمی است.

وی افزود: استان قم در زمینه داستان و شعر ظرفیت بسیار بالایی دارد که نیازمند توجه جدی مسئولین هنری به نویسندگان جوان استان است تا روز به روز شاهد خلق آثار تازه ای از سوی این هنرمندان باشیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم بیان کرد: آثار بسیاری از هنرمندان قمی در جشنواره‌های ملی حائز رتبه‌های برتر می‌شود که این موضوع نشان دهنده جایگاه استان قم در حوزه ادبیات است.

بابایی با اشاره به حمایت‌های بسیج هنرمندان استان از هنرمندان قمی تصریح کرد: بیش از 2 هزار هنرمند عضو بسیج هنرمندان قم هستند که در 9 انجمن هنری و ادبی فعلایت می‌کنند و انجمن داستان یکی این انجمن‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: عدم وجود اوقات فراغت در استان قم زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی است که نهادهای هنری باید با پرکردن این خلاء ها فعالیت‌های خود را افزایش دهند، بسیج هنرمندان قم در تابستان برنامه‌های ویژه ای برای نوجوانان و جوانانی قمی علاقه مند به هنر دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com