کد خبر ۶۰۷۱۴ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳
رییس اداره تبلیِغات اسلامی آمل:

اعزام 400 روحانی به مساجد آمل در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: در این شهرستان با در نظر گرفتن تمامی بخش‌ها و شهرها بیش از 500 مسجد وجود دارد که همگی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ثبت شده و دارای کد هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه خدای رحمان، ماه رمضان را ضیافت الله و مهمانی خدا عنوان کرده است، اظهار کرد: هرکسی در این ماه استقامت و همت و این ماه را به خوبی درک کند توانسته از مهمانی خدا بهترین استفاده و بهره را ببرد.

وی با بیان اینکه انجام عمل خیر در ماه رمضان فضیلت دارد، گفت: کرم و رحمان بودن خداوند در این ماه نمود ویژه‌ای دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به اینکه با همکاری بهزیستی در حال انجام یک کار فرهنگی در مساجد آمل هستیم، ادامه داد: قبل از ماه مبارک رمضان در 15 مسجد پر جمعیت آمل آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناسی از اداره بهزیستی بحث می‌شود تا نقش مساجد در کاهش این آسیب‌ها پررنگ‌تر شود.

رمضانی با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح تاکید کرد: این طرح در ماه مبارک رمضان در 30 مسجد آمل برگزار تا امر فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هم انجام شود.

وی با بیان اینکه بیش از 400 روحانی آملی در قم مقیم هستند، اظهار کرد: بیش از 250 روحانی در آمل فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیِغات اسلامی آمل با اشاره به اینکه برای اعزام 100 روحانی از قم به آمل تقاضا کردیم، گفت: روستاهای آمل از لحاظ جمعیت بررسی و روحانی مرتبط به آن منطقه اعزام می‌شود.

این مسول با بیان اینکه تا روز دوم ماه مبارک رمضان بیش از 270 روحانی در سطح مساجد شهرستان اعزام شدند، افزود: در سطح شهرستان آمل بیش از 80 مسجد وجود دارد که همگی تحت پوشش تبلیغات اسلامی هستند.

رمضانی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا چند روز آینده حدود 400 روحانی به مساجد و مکان‌های فرهنگی شهرستان آمل در ماه مبارک رمضان اعزام شوند.

وی افزود: حدود 20 مبلغه از قم به آمل می‌آیند تا در سطح مساجد شهرستان آمل برای خواهران برنامه‌های فرهنگی قرآنی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با در نظر گرفتن تمامی بخش‌ها و شهرها بیش از 500 مسجد دارد که همگی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ثبت و دارای کد هستند.

رمضانی در پایان گفت: بعضی از روستاهای آمل به ویژه در منطقه لاریجان دارای چندین مسجد که همگی ثبت شده هستند اما تنها برای مسجد جامع روستا مبلغ اعزام می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com