کد خبر ۶۰۷۷۹ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰

ثبت نام مرکز شبانه روزی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد (ع) قم

‌مرکز شبانه روزی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد علیه السلام قم، از بین علاقه مندان به حفظ قرآن کریم در دو بخش ویژه طلاب و عمومی در سال تحفیظی ۹۸ – ۹۷قرآن آموز پذیرش می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا؛ حوزه نوشت: حمیدرضا لیمویی با اشاره به فعالیت های مرکز شبانه روزی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد(علیه السلام) قم، گفت: این مرکز سال گذشته با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه افتتاح گردید که در حال حاضر تحت نظارت موسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم می باشد.

وی افزود: تا کنون 20 نفر از علاقه مندان به حفظ و معارف قرآنی در این مرکز مشغول به حفظ قرآن کریم می باشند که طی گذشت 10 ماه از افتتاحیه این مرکز قرآن آموزان 26 جزء را به همراه مفاهیم و تفاسیر آیات حفظ کرده اند و ان شاء الله تا پایان تیرماه این تعداد موفق به حفظ کل قرآن کریم می شوند.

مسئول مرکز شبانه روزی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد (علیه السلام) قم بیان داشت: در طول سال تعداد 320 روز این مرکز از لحاظ آموزشی فعال می باشد. در واقع به غیر از جمعه ها فقط روز عاشورا و 28 صفر برنامه های آموزشی این مرکز تعطیل بوده است.

لیمویی گفت: با توجه به اینکه این مرکز در شهر مقدس قم می باشد، توانسته ایم از وجود اساتید برجسته اخلاق همچون آیات و حجج اسلام و المسلمین اعرافی، مرحوم نصرالله شاه آبادی، شب‌زنده‌دار جهرمی، احدی، جوادی آملی، حاج ابوالقاسم بهره مند شویم.

وی با بیان این که از ویژگی های این مرکز همجواری با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) می باشد، اظهارداشت: با توجه به تجربه موفق در سالی که گذشت قصد داریم این مرکز را در دو بخش ویژه طلاب و عمومی در سال تحفیظی 97 - 98 که از تیرماه شروع می‌شود، ادامه دهیم.

مسئول مرکز شبانه روزی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد علیه السلام قم خاطرنشان کرد: علاقه مندان به حفظ یکساله کل قرآن کریم در مرکز امام سجاد(علیه السلام) قم می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی beytolahzan.ir مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره09905580896 تماس حاصل نمایند.

وی افزود: شرایط ثبت نام: برای برادران 14 تا 22 سال2،‌ عدم تاهل و تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم می باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com