کد خبر ۶۰۸۳۲ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

اجرای طرح نوسازی خودروهای فرسوده با برلیانس در قم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت:طرح نوسازی خودروهای فرسوده با خودروی برلیانس H230 در قم در حال اجرا است.

اجرای طرح نوسازی خودروهای فرسوده با برلیانس در قمعزتی ،مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با توجه  به آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در استان گفت:در این طرح تاکسی‌های فرسوده با خودروی برلیانس H230 تعویض می شود.

وی با اعلام قیمت43 میلیون و 532 هزار و 200 تومانی خودروهای برلیانس افزود: شرکت سایپا برای فروش این تاکسی ها پنج  وام 28 میلیونی و سود 18 درصد، 25 میلیونی و سود 16 درصد،20 میلیونی و سود 16 درصد، 15 میلیونی و سود 10 درصد و 15 میلیونی بدون سود با باز پرداخت یک ساله در نظر گرفته است.

 عزتی نرخ خودروی اسقاطی را 5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:دارندگان تاکسی های فرسوده در زمان  ثبت نام 5 میلیون تومان ودیعه و ما بقی را در زمان تحویل خودرو پرداخت می کنند و ظرف 45 روز خودرو برلیانس به متقاضیان واگذار می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این که در حال حاضر هزار و 400 تاکسی فرسوده نوسازی شده است گفت: خودروهای مدل 86 و پایین تر در این طرح قرار می گیرند.

 متقاضیان دریافت این تاکسی برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه‌ توسعه ناوگان تاکسیرانی و  یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری اقدام کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com