کد خبر ۶۰۸۳۴ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۰

فرنگی كاران قم به اردوی تيم ملی دعوت شدند

فرنگی كاران قم از سوی كادر فنی تيم ملی كشتی فرنگی جوانان به اردوی دور جديد تمرينات آماده‌سازی دعوت شدند.

فرنگی كاران قم به اردوی تيم ملی دعوت شدندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ کشتی‌گیرانی که به نمایندگی از قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به رقابت‌های بین‌المللی جام واختانگادزه اعزام شده بودند، با وجود ناکامی در این پیکارها بار دیگر به تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کشتی جوانان فراخوانده شدند.

این دو کشتی‌گیر علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی هستند، کشتی‌گیرانی که به ترتیب در اوزان 60 و 63 کیلوگرم به نمایندگی از کشتی‌گیران مستعد قم راهی رقابت‌های بین‌المللی 2018 در باتومی گرجستان شده بودند و با دست خالی از این رقابت‌ها بازگشتند تا عضویت خود در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی امسال را مورد تاثیر منفی قرار دهند.

با این حال برای حضور در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که از روز هفتم خرداد ماه آغاز می‌شود، از سوی کادر فنی تیم ملی از نجاتی و رضایی برای حضور در این اردو دعوت به عمل آمده، در حالی که این اردو به میزبانی خانه کشتی محمد بنا برگزار می‌شود.

در این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که تا بیستم خرداد ماه ادامه خواهد داشت، کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم ملی و مربیان این تیم حسن حسین‌زاده و مهرداد اسفندیاری‌فرد تمرین می‌کنند، ضمن اینکه سرپرست تیم ملی مهدی شربیانی است.

در وزن 60 کیلوگرم این اردو امید اولیایی از اردبیل و سعید ارجمندی از فارس دو رقیب علیرضا نجاتی فرنگی‌کار جوان استان قم هستند، ضمن اینکه در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی دیگر فرنگی‌کار قم با بهرام معروف‌خانی از اردبیل برای رسیدن به دوبنده تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی 2018 پیکار می‌کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com