کد خبر ۶۰۸۳۷ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان:

868 خانواده زندانی درقم نیازمند کمک خیران هستند

قم- ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم گفت: 868 خانواده زندانی در قم زندگی می کنند که نیازمند کمک های مردمی و خیران هستند.

سید محمدکاظم میرعظیمی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دراین رابطه جشن نسیم مهر برای جمع آوری کمک های مردمی و خیران برای خانواده های زندانیان شب گذشته در قم برگزار شد.
وی افزود: تعدادی از این خانواده ها در وسایل اولیه زندگی و از لحاظ معیشتی در مضیغه هستند که نیازمند کمک های خداپسندانه مردم می باشند.
وی با اشاره به این که به مناسبت ماه مبارک رمضان سه میلیارد و 500 میلیون ریال بن به خانواده های زندانی توزیع شد گفت: به خانواده هایی که در شرایط معیشتی سختی قرار داشتند به هر اعضای خانواده یک میلیون ریال بن اهدا گردید.
میرعظیمی ادامه داد: همچنین روزانه 30 بازدید توسط مددکاران این انجمن از خانواده های زندانیان صورت می گیرد تا مشکل تامین لوازم خانگی و سرمایشی و گرمایشی حل شود.
وی اضافه کرد: همچنین سبدهای کالای مواد غذایی در بازدیدها به خانواده ها اهدا می شود تا از این طریق بخشی از نیاز آنان در این ماه مبارک رفع گردد.
میرعظیمی، با بیان این که این انجمن در خصوص اجاره بهای مسکن زندانیان نیز ورود پیدا کرده است گفت: طبق مصوبه هیات مدیره و تاکید دادستان قم برای خانواده هایی که در شرایط سخت از لحاظ پرداخت اجاره بهای مسکن هستند کمک هایی صورت می گیرد.
وی گفت: همچنین در صورتی که فضای زندگی آنان نامناسب باشد به فضای مناسب تری انتقال داده خواهند شد.
/8138/ 6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com