کد خبر ۶۰۸۶۸ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
سردار احمدی در مراسم غبار روبی مزار شهدای سوم خرداد قم؛

فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت:حماسه فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شجاعت رزمندگان و دلیرمردان حاضر در میدان نبرد است.

فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هم زمان با سالروز حماسه غرورآفرین فتح خرمشهر، استاندار و جمعی از مسئولان استان به همراه فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح با حضور بر سر مزار شهدای سوم خرداد قم، مزار این شهدا را غباروبی و عطرافشانی و به مقام شامخ شهدای عملیات بیت المقدس ادای احترام کردند.

سردار احمدی ،فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم در این مراسم، حماسه فتح خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شجاعت رزمندگان و دلیرمردان حاضر در میدان نبرد با دشمن دانست و گفت: چنین حماسه های تاریخی و فراموش نشدنی باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان با تکیه بر جنگ فرهنگی، حماسه آفرینی ها و اقتدار نظام و کشور را زیر سوال می برند، باید ناگفته های هشت سال دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین و شرایط سخت ایستادگی در برابر نه تنها عراق بلکه آمریکا و ... برجسته شود.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)قم رمز عزت نظام اسلامی را اطاعت از ولی فقیه و حفظ اتحاد و انسجام ملت توصیف و تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ملت سرافزار ایران اسلامی با حفظ وحدت و تبعیت از ولی فقیه هیچ گاه نمی گذارند قطره ای از خون شهیدان این مرز و بوم پایمال شود و عزت و اقتدار کشور به خطر افتد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com