کد خبر ۶۰۸۹۴ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰

قم| پروژه‌های آب‌رسانی به روستاهای بخش کهک نیازمند 520 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: برای آب‌رسانی به 5 روستای دیگر بخش کهک نیازمند 520 میلیارد ریال اعتبار هستیم تا بتوانیم تا شهریورماه سال 98 به این 5 روستا نیز آب‌رسانی کرده و مشکل آب آشامیدنی این روستاها را نیز حل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد احمدی جبلی در مراسم گازرسانی به 2 روستای وشنوه و اَول قم با اشاره به لزوم بهره‌مندی روستاهای قم از آب آشامیدنی باکیفیت اظهار داشت: روستاهای استان باهدف بهره‌مندی از آب شیرین و باکیفیت به آب‌های انتقالی از سرشاخه‌های دز متصل می‌شوند.

وی آغاز عملیات آب‌رسانی به روستاهای کهک در قم را از سال 92 اعلام کرد و افزود: از سال 92، 48 روستا به سرشاخه‌های دز وصل شده‌اند اما متأسفانه تعداد 108 روستا نیازمند تأمین اعتبار لازم هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات آب‌رسانی به  17 روستای بخش کهک و 18 روستای دهستان قمرود در حال اجرا است که امیدواریم تا نیمه سال 98، 25 روستای دیگر به سرشاخه‌های دز متصل شود.

وی از 520 میلیارد ریال اعتبار موردنیاز آب‌رسانی به روستاها خبر داد و گفت: برای آب‌رسانی به 5 روستای دیگر بخش کهک نیازمند 520 میلیارد ریال اعتبار هستیم تا بتوانیم تا شهریورماه سال 98 به این 5 روستا نیز آب‌رسانی کرده و مشکل آب آشامیدنی این روستاها را نیز حل کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com