کد خبر ۶۰۹۰۶ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
لاریجانی در قم؛

تولید موتورسیکلت برقی در سطح انبوه/هم‌پوشانی بیمه‌ها به صلاح کشور نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تولید موتورسیکلت های برقی در سطح انبوه می تواند در کاهش آلودگی هوا نقش موثری داشته باشد.

تولید موتورسیکلت های برقی در سطح انبوه/هم‌پوشانی بیمه‌ها به صلاح کشور نیستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است ظهر امروز در دیدار با مسؤولان کانون‌های فرهنگی مساجد با اشاره به اینکه محلات به دلیل اینکه مردمی اداره می شوند می توانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: اجرای کارهای فرهنگی با دستورات دولتی اثرگذار نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید جوانان حول محور مساجد جمع شوند، بیان کرد: در خصوص برقراری ارتباط با جوانان باید از افرادی که دارای ذوق و سلیقه خوبی هستند استفاده شود.

استفاده از جوانان توانمند فعال در فضای مجازی 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید افراد فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش های لازم را ببیند، گفت: نباید در بخش آموزش فقط به بخش های دولتی بسنده کرد بلکه باید مردم زیرپوشش آموزش ها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید ائمه جماعات در برقراری ارتباط از روش های جدید استفاده کنند اضافه کرد: باید جوانان توانمند فعال در فضای مجازی به سمت کارهای مجازی سوق داده شوند.

 تولید موتورسیکلت برقی در سطح انبوه

لاریجانی همچنین در دیدار با مدیرعامل کارخانه تولید موتور سیکلت سیگما ضرورت توجه به تولید موتور سیکلت برقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تولید موتورسیکلت های برقی در سطح انبوه می تواند در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: در تولید این نوع از موتورسیکلت ها باید این نکته مورد توجه قرار بگیرد که برای مصرف کننده قیمت مناسبی داشته باشد.

همپوشانی بیمه ها موجب افزایش هزینه ها شده است

رئیس مجلس همچنین در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه همپوشانی بیمه ها موجب افزایش هزینه ها شده است، گفت: مسئله هم‌پوشانی بیمه‌ها به مصلحت کشور نیست و ضروری است که بیمه‌های درمانی نسبت به تبادل اطلاعات اهتمام داشته باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com