کد خبر ۶۰۹۰۷ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
رئیس پلیس آگاهی قم؛

سارق حرفه ای منازل نيمه کاره در قم به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی قم گفت:سارق حرفه ای منازل نیمه کاره در استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ کرمی،  رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از ساختمان های نیمه کاره در  قم، موجب شد تا شناسايی  و دستگيری سارق با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گيرد.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، موفق شدند سارق را که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از ساختمان های نیمه کاره در حال سرقت بود را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی قم بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی های صورت گرفته، مخفیگاه سارق را نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ کرمی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق، اموال قابل توجهی از قبیل “سيم و کابل برق، دو دستگاه دلر، دودستگاه سنگ فرز، انبر جوش قطعات موتورسيکلت ” کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند ۱۰ نفر از مالباختگان را در این رابطه شناسایی و اموال مسروقه را به آنها برگردانند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در بازجویی بعمل آمده، سارق به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره با همدستی یک نفر دیگر، اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: تحقيقات در خصوص شناسایی و دستگيری همدست سارق که حضورش در يکی از استان های همجوار محرز شده، ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تاکید کرد: نهايتاً متهم به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com