کد خبر ۶۰۹۱۲ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه:

جوانان اجازه حضور مستکبران را در کشور نمی دهند

قم - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به دشمنان می گوییم که دلخوش به معدود افرادی نباشند که از جبهه انقلاب بریده اند، جوانان کشورمان دیگر اجازه حضور مستکبران غربی در کشورمان را نمی دهند، البته از مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، مطالبه جدی و به حق دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم افزود: دشمنان بدانند نسل جوان کشورمان که دفاع مقدس را به چشم ندیده اند، اما با روحیه انقلابی و جهادی در دفاع از ولایت و حرم اهل بیت(ع) در میدان مبارزه با جبهه استکبار حضور داشته و جانفشانی می کنند.
وی با بیان این که امروز جبهه جنگ با کفار و مستکبران را به درون خاک آنها برده ایم، تصریح کرد: جوانان کشورمان با انگیزه مصمم تر از گذشته، در دفاع از نظام اسلامی در برابر همه توطئه ها و فتنه ها، جریان های انحرافی و بریدگان از جبهه انقلاب با تمام قدرت ایستاده اند.
وی در ادامه گفت: سوم خردادماه راه آینده ایران اسلامی است و همه مردم و مسئولان باید پیام روشن و شفاف آزادسازی خرمشهر را درک کنند که هرکجا برای خدا و با توکل به قدرت لایزال الهی ایستادگی کردیم، پیروز و موفق بودیم.
وی با بیان این که با ایمان راسخ، مقاومت و ایستادگی می توان دشمنان را در هر سطحی که باشند شکست دهیم، خاطرنشان کرد: امروز خرمشهرهایی در پیش رو داریم، از جنس سرزمین فکری و اعتقادی که دشمنان به دنبال تصرف آنها هستند.
حاج صادقی با اشاره به این که امروز دشمنان می خواهند به مدیران و مسئولان کشورمان القاء کنند دوران مبارزه با استکبار تمام شده است، اظهار داشت: همانگونه که در آیات نورانی قرآن کریم ذکر شده است، اگر کسی با دشمنان ارتباط و پیوند دوستانه برقرار کند، نباید خود را انقلابی و حسینی بداند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که امروز نیروهای مسلح کشورمان آمادگی دارند تا در هر کجای دنیا به مستکبران ضربه بزنند و این پیام روشن را به رژیم اشغالگر قدس داده اند، گفت: ما با تعامل و دوستی با دشمنان به جایی نخواهیم رسید، تا کجا می خواهیم با برجام ها به دنبال حل مشکلات باشیم.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده اند و همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، اظهار داشت: هرچه امروز موفقیت و پیروزی به دست آورده ایم، در تبعیت از ولایت به دست آمده و مسئولان باید در جهت تحقق منویات ایشان اهتمام جدی داشته باشند و در تعامل با دنیا باید شرط ها و خطوط اصلی که معظم له تبیین فرمودند را کاملا رعایت کنند.
حاج صادقی در پایان تصریح کرد: مسئولان باید قدرشناس ملت بزرگ ایران اسلامی باشند، مردمی که تمامی کمبودها و شرایط سخت اقتصادی را تحمل می کنند، اما هیچگاه از مسیر اسلام و انقلاب خارج نشده و به نظام اسلامی و ولایت وفادارند.
8146 / 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com