کد خبر ۶۱۰۰۰ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳

کرمان| مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در کرمان برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر کرمان با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری امام جمعه موقت قم و مداحی حاج مجتبی رمضانی در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهارداشت: امسال بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز از اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌بینیم مرهون مجاهدت‌ها و رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) است گفت: بزرگداشت امام راحل برای ما جنبه اعتقادی و دینی دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) الگوی بزرگ در تمامی عرصه‌ها است که باید به‌عنوان الگو از سیره آن حضرت بهره ببریم افزود: بر کسی پوشیده نیست که ملت ایران عزت خود را مرهون زحمات امام راحل می‌داند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر آن دارند که امام را آنگونه که بودند بشناسیم بیان کرد: سالگرد ارتحال امام یک فرصت مناسب است تا بتوانیم به تبیین سیره حضرت امام خمینی(ره) بپردازیم و از این فرصت ارزشمند بهره بگیریم.

صدفی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت ارتحال امام در سراسر استان تشکیل شده است و در همه شهرستان‌ها و مرکز استان این ستاد فعالیت خود را انجام می‌دهد عنوان کرد: مراسم نکوداشت حضرت امام خمینی(ره) از روز دوازدهم تا شانزدهم خردادماه برگزار و در محافل مختلف به تبیین سیره حضرت امام خمینی(ره) پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در قالب علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، رسانه‌ای و مراسم است گفت: رویکرد اصلی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) بعد تبیینی زندگی حضرت امام(ره) است.

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمان تجلیل از حضرت امام را تجلیل از خوبی‌ها دانست و گفت: امسال اعزام زائر به مرقد امام به‌دلیل ماه مبارک رمضان از استان کرمان انجام نمی‌شود.

وی افزود: مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر کرمان در روز چهاردهم خرداد از ساعت 18 تا اذان مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری امام جمعه موقت قم و مداحی حاج مجتبی رمضانی در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

صدفی برگزاری نمایشگاه عکس پیرامون امام خمینی(ره) برگزاری مسابقات ورزشی، راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری و سوگواری و غبارروبی قبور مطهر شهدا را جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد و افزود: فیلم مستند زندگی حضرت روح‌الله در سطح پارک‌های شهر کرمان توسط شهرداری پخش می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com