کد خبر ۶۱۰۰۱ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷
شهردار قم عنوان کرد؛

اعتماد عمومی باعث می شود توسعه شهری محقق شود

سقائیان نژاد گفت:اگر اعتماد عمومی را داشته باشیم می‌توانیم هزینه‌های شهر را تامین کرده و توسعه شهری را محقق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم،با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه،گفت:اولویت شهرداری با پروژه هایی است که اولویت داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار قم باتاکید براینکه شهرداری‌ها مستقیماباشهروندان درارتباط هستند،افزود:مدیریت هزینه و درآمد به طور مستقیم در خود شهرداری اتفاق می‌افتد و به همین خاطر باید حساسیت بالایی در هزینه‌ها داشت.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری همچون یک خانواده بزرگ است،اضافه کرد: اگر تک تک اعضای این خانواده دست به دست هم ندهند این خانواده موفق نخواهند بود و ما از شهروندان همین انتظار را داریم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای ساماندهی دست فروشان ،تصریح کرد: شهرداری اقدامات زیادی انجام داده تا هم این افراد بتوانند امرار معاش کنند و هم نظم شهری بر هم نخورد که از آن جمله ایجاد فضاهایی در اطراف حرم مطهر برای استقرار این افراد است؛ البته در ساعاتی از شبانه روز که تردد کمتر است اجازه فعالیت به این افراد داده می‌شود.

وی افزود:برای برخی از این افراد نیز که زندگی آنها وابسته به دست‌فروشی است دکه‌هایی را مشخص کرده‌ایم تا بتوانند از این طریق زندگی خود را اداره کنند.

وی با بیان اینکه اگر مشارکت مردم محقق شود طرح‌های جامع‌ شهری، توسعه مکان‌های تفریحی، تقویت حمل و نقل عمومی و... محقق خواهد شد،یادآورشد: به همین خاطر در مجموعه مدیریت شهری تأکید ما بر این است که اعتماد عمومی جلب شود.

شهردار قم با تأکید بر اهمیت اعتماد عمومی،گفت: ما اگر اعتماد عمومی را داشته باشیم می‌توانیم هزینه‌های شهر را تامین کرده و توسعه شهری را محقق کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com