کد خبر ۶۱۱۳۱ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در قم کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق از یک دستگاه کامیونت ایسوزو و دستگیری دو نفر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، سرهنگ احمد کرمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی پوشاک قاچاق را با یک دستگاه  کامیونت ایسوزو از یکی از استان‌های مرکزی به استان قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به محور مواصلاتی استان اعزام و موفق شدند و خودروی موصوف را شناسایی و کرده راننده را به همراه یک نفر سرنشین دستگیر کنند.

کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق‌تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کرده و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کامیونت حامل بار روغن سوخته بوده ولی ماموران به ضد و نقیض گویی‌های راننده مشکوک شده و تحقیقات بیشتری را در این خصوص انجام دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و در بازرسی از کامیونت موصوف، 60 گونی به مقدار 13 هزار و 601 ثوب پوشاک قاچاق کشف کردند.

کرمی ارزش ریالی کالای قاچاق را یک میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام و بیان کرد: متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com