کد خبر ۶۱۱۹۰ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶
رئیس پلیس آگاهی استان قم مطرح کرد

کشف محموله میلیاردی ظروف سرامیکی قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله ظروف سرامیکی قاچاق از یک دستگاه تریلر و دستگیری 2 نفر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی از انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه "تریلر" از یکی استان‌های جنوبی به استان قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به محور مواصلاتی استان اعزام و موفق شدند تریلر موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق‌تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل محموله دکوری و ظروف آشپزخانه بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، کالاهایی دیگری شامل انواع ظروف سرامیکی و دستمال تنظیف در کانتینر را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: ماموران در تحقیقات به عمل آمده موفق شدند صاحب کالا را نیز شناسایی و دستگیر که در بازجویی صورت گرفته از وی مشخص شد کالاها را چهار ماه قبل از کشور چین خریداری و توسط یکی از شرکت‌های بازرگانی ترخیص کرده است.

کرمی ارزش ریالی کالای قاچاق را 4 میلیارد و 620 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند .

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com