کد خبر ۶۱۱۹۹ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

قم| پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کریمی قم افتتاح شد

با حضور مسئولان استان قم پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کریمی رسماً افتتاح و مورد بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کریمی ظهر امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولان استانی در محل این پروژه به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، معاون امور زیربنایی شهرداری قم اظهار داشت: محور زیرگذر شهید کریمی نقش مهمی در دسترسی به مسجد مقدس و بلوار پیامبر اعظم(ص)خواهد داشت.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به اهمیت بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: پیاده راه ایمنی برای عبور و مردم در زمان مراسم‌های مذهبی و راهپیمایی‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به روند آماده‌سازی زیرگذر شهید کریمی تأکید کرد: این پروژه از سال 95 آغازشده و بعد از مشکلات ایجادشده با پیمانکار اولیه مدتی بدون پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود.

قاری قرآن ادامه داد: تمرکز خاصی روی منطقه 5 شهرداری قم درزمینهٔ بودجه‌ریزی بوده و سعی در این بوده که با افتتاح و را اندازی سرانه‌های مختلف اجتماعی بخشی از عقب‌ماندگی‌های این منطقه جبران شود.

وی عنوان کرد: افتتاح و تکمیل خط نخست متروی قم تا میدان شهید مطهری یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که سعی می‌شود در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده افتتاح شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com