کد خبر ۶۱۳۳۴ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
آیت‌الله کعبی:

امروز در جنگ احزاب به سر می‌بریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جبهه آمریکا و صهیونیسم و دست‌پرورده‌های آنها در منطقه برای مقابله همه جانبه با انقلاب اسلامی متحد شده‌اند، تصریح کرد: امروز در جنگ احزاب به سر می‌بریم.

 راز ماندگاری انقلاب جمهوریت، اسلامیت و رهبری الهی است

آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به عوامل به وجود آورنده و ماندگاری انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی از جنس انقلاب انبیاء بوده و انقلابی بنیادین، تمدنی و با مقیاس جهانی است که ریشه‌های آن به ایمان عمیق و صبر و پایداری مردم، اسلام، آموزه‌های اهل بیت(ع)، حضور ملت همیشه در صحنه و رهبری الهی امام خمینی(ره) برمی‌گردد. 

وی افزود: 40 سال است که ملت در مقابل هرگونه توطئه داخلی و خارجی ایستادگی کرده و هرقدر هم که این توطئه ها پیچیده تر، انقلاب اسلامی هم به مثابه شجره طیبه، مقاوم‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی را می‌توان در  جمهوریت، اسلامیت، رهبری الهی امام خمینی(ره) و خلف شایسته ایشان یعنی مقام معظم رهبری دانست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر دشمنی آمریکا و اسرائیل با ملت ایران، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی و دست‌نشانده و دست‌پرورده‌های آنها در منطقه، جنگ‌های سخت، نرم، امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی را علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، اما انقلاب اسلامی با رشد و بالندگی همه این توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است.
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: امروز در جنگ احزاب به سر می‌بریم، به این معنا که جبهه آمریکا و صهیونیزم و دست‌پرورده‌های آنها در منطقه برای مقابله همه جانبه با انقلاب اسلامی متحد شده اند و قطعا در این جنگ از ملت ایران شکست سنگینی خواهند خورد. 

سرمایه‌گذاری دشمن برای ایجاد فاصله بین ملت و نظام وی با اشاره به شکست اوباما وبوش از اراده رهبری الهی آیت‌الله خامنه ای خاطرنشان کرد: ترامپ و وزیرخارجه‌اش شکست سنگینی خواهند خورد؛ آمریکا در مقابل عزم، اراداه و حضور همیشگی ملت در صحنه ایران هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند؛ ملتی که امام خمینی(ره) را همراهی کرد حتما در نسل‌های بعدی راه امام را با قاطعیت دنبال می‌کند.
آیت‌الله کعبی گفت: دشمن برای ایجاد فاصله بین ملت و نظام اسلامی سرمایه گذاری کرده که البته این کار برای آنها حسرت را به دنبال خواهد داشت. 

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com