کد خبر ۶۱۳۹۱ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

قم| ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار شد

با حضور آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی شامگاه شنبه در بیت مفسر قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی قمی رئیس مجمع عالی تفسیر قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال مدیر مجمع عمومی جامعه مدرسین و اساتید حوزه علمیه حضور داشتند.

آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در این مراسم با بیان اینکه امام علی(ع) زاهدترین فرد در زمان خود و همه زمان‌ها است، بیان کرد: همه انسان‌ها امام علی(ع) را انسانی شجاع می‌دانند که دلیل آن حدیثی است که رسول خدا(ص) فرمودند در تمام جنگ‌ها امام علی(ع) در خط مقدم بود.

نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی نیز در این مراسم با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و نسبت به امانت انقلاب اسلامی امانت‌دار باشیم گفت: امام راحل نهضت انقلاب اسلامی را با هدایت و همراهی روحانیت و علما به سرانجام رساند و خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی به زمین ریخته شد که باید مراقب این انقلاب باشیم.

مجمع عالی تفسیر قرآن کریم، دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به همت دارالقرآن علامه طباطبایی ماه رمضان امسال 150 نفر از اساتید عالی حوزه علمیه را به سراسر کشور اعزام کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com