کد خبر ۶۱۵۵۸ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بمناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم؛ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد کرد.
امسال در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک شده ایم که در ماه های اخیر شاهد انتقال و افتتاح سفارتخانه آمریکای مستکبر به قدس شریف و کشتار ملت مظلوم فلسطین در پاسخ به اعتراض های بحق این مردم بی دفاع هستیم.
آنچه در این میان مؤید بیش از پیش دوگانگی حقوق بشری و چهره منفور غرب شده، سکوت مفتضحانه مجامع وابسته به آن ها در مواجهه با اینگونه جنایت ها و دامن زدن به چنین کشتارهایی است.
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم بر خود فرض می داند ضمن تبعیت از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تجديد ميثاق با ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه ای، از همه گروه ها و جريانات سياسی، دعوت نماید تا با شركت در راهپيمايی پرشكوه روزجهانی قدس، پايه های عنكبوتی استبداد، استعمار وصهيونيست بين الملل را به لرزه درآورده و همانا با وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده الهی پیروزی نهایی مستضعفین بر مستکبران را فراهم آوریم.
 
روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

انتهای پیام
 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com