کد خبر ۶۱۵۶۹ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
مدیر دارالقران علامه طباطبایی:

عنصر اصلی اقتدار ایران، رهبر معظم انقلاب است

قم - ایرنا - مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قم نقطه قوت نظام اسلامی و عنصر اصلی اقتدار ملی را شخص رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در طول این سال ها نه تنها ایران بلکه منطقه را مدیریت کرده اند و جلوی بسیاری از شرارت های دشمنان را گرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، مرتضی نجفی قدسی چهارشنبه شب در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی در قم، افزود: رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل(ره) در طول این 30 سال با خردمندی و بصیرت بی نظیر، این کشتی را در دریای متلاطم منطقه حفظ کرده اند و اجازه تجاوز به کشور را به هیچ احدی ندادند.
وی اظهار داشت: درایت و رهبری شخص رهبر فرزانه انقلاب منشاء تمام پیشرفت های کشور بوده و اگر این نقطه قوت را از دست دهیم تمام پشرفت های کشور را از دست داده ایم.
نجفی قدسی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه نافذ و بلند خود، افق های کشور را ترسیم و توطئه های دشمنان را با بصیرت افشا کرده اند و مانع از تحقق اهداف دشمن شده اند.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قم با بیان این که حضرت آیت الله خامنه ای شایسته ترین فرد برای جایگاه ولایت فقیه است افزود: رهبری انقلاب نمونه بارز یک مومن واقعی و شخصیتی جامع است که در هیچ جا نمی توان چنین شخصیت برجسته ای را پیدا کرد.
وی با بیان این که افتخار ایران اسلامی این است که انقلاب اسلامی پس از معمار کبیر انقلاب به دست با کفایت حضرت آیت الله خامنه ای رسیده است گفت: اگر اتحاد و همدلی کشور در حول محور ولایت فقیه حفظ شود استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی نمی توانند به این ملت ضربه وارد کنند.
نجفی قدسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام، این سخنان را بسیار مهم و سرفصلی جدید برای انقلاب دانست و گفت: ارشادها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جوار مرقد امام خمینی(ره)، سرفصل جدیدی در پیش روی کشور قرار داد.
7404/ 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com