کد خبر ۶۱۶۶۱ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم خبر داد

برگزاری پویش مردمی «قدس را هدف دارم

این سازمان از نخبگان و چهره های شاخص و برجسته هنری و نیز عموم هنرمندان استان برای حضور هرچه پرشورتر و منسجم تر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدسِ و پیوستن به پویش مردمی بسیج هنرمندان قم با عنوان « قدس را هدف دارم» دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، قاسم بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبر قم با اشاره به گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس" به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: به رغم تلاش نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، فلسطین به مسئله اول و فراموش ناشدنی جهان اسلام تبدیل شده است و امروز با رهبری هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان و تلاش فرزندان مجاهد اسلام، صهیونیسم جهانی با چالشی جدی در فلسطین، لبنان و سوریه مواجه می باشد و امنیت اسرائیل تبدیل به هدف و دغدغه اصلی آنان شده است.
وی تصریح کرد: پس از پیروزی های مکرر بسیج جهان اسلام در محور مقاومت و تغییر معادلات سیاسی به نفع حزب الله و شروع انتفاضه جدید ملت فلسطین، رعب و وحشتی بی سابقه دنیای استکبار را فرا گرفته است که برای پنهان نمودن آن دست به اقدامات بی سابقه در سطح بین المللی می زنند.
بابایی خاطرنشان کرد: به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا و جنایات پی در پی اسرائیل در غزه حربه کوری برای خاموش کردن قیام ملت فلسطین در جهت پنهان نمودن این رعب و وحشت است. همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ اسرائیل25 سال آینده را نخواهد دید، روز قدس روز انشای این مشیت الهی است که صهیونیسم غاصب با مشیت خداوند و اراده فرزندان اسلام به زودی نابود و از صفحه روزگار محو خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به فعالیت های این سازمان به مناسبت روز قدس تصریح کرد: فعالیت های ما با هدف زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس به مثابه مسئله اول جهان اسلام صورت گرفت.
وی با اشاره به نقش برجسته امام(ره)، مقام معظم رهبری و جوانان مسلمان انقلابی در شکل گیری جبهه مقاومت افزود: تبیین و معرفی سیاست ها و مواضع جمهوری اسلامی در قبال مسئله فلسطین و قدس شریف و حمایت از انتفاضه جدید ملت فلسطین و معرفی آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و مشترک امت اسلامی با استفاده از ابزارهای هنر از وظایف جامعه هنری است که این، همان هنر مقاومتی و انقلابی است.
بابایی گفت: این سازمان از نخبگان و چهره های شاخص و برجسته هنری و نیز عموم هنرمندان استان برای حضور هرچه پرشورتر و منسجم تر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدسِ و پیوستن به پویش مردمی بسیج هنرمندان قم با عنوان « قدس را هدف دارم» دعوت کرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم درخصوص فعالیت های سازمان بسیج هنرمندان قم به مناسبت روز جهانی قدس افزود: صدور بیانیه حماسی انقلابی و امضای طومار ضد صهیونیستی در راستای حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف توسط هنرمندان بسیجی در غرفه «هنر مقاومت» واقع در مصلای قدس جزو فعالیت های این سازمان بود.
وی از برگزاری «جشنواره عکس استانی روز قدس» خبر داد و افزود: این فراخوان ویژه تمام عکاسان استان قم است تا عکس های خود از راهپیمایی روز قدس را تا 20خردادماه به شماره 09109706450 در پیامرسان سروش ارسال کنند.
بابایی افزود: تهیه پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی به سبک اول انقلاب و استفاده آن در مراسم راهپیمایی و خطاطی شعارهای انقلابی با حضور خوشنویسان مطرح استان و اجرای نمایش خیابانی با موضوع استکبارستیزی از دیگر فعالیت های هنرمندان بسیجی قم در مراسم روز جهانی قدس بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com