کد خبر ۶۱۷۳۵ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد؛

اجرای طرح همای رحمت در قم/طرح گلریزان در ماه رمضان اجرا شد

علیمردانی گفت: در راستای اجرای طرح همای رحمت ۲ میلیارد بن و سبد کالا بین نیازمندان استان قم توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛امیر حسین علیمردانی ،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم ، با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در استان قم، گفت: این طرح ۱۵ سال است که به صورت کشوری برگزار می‌شود و استان قم هم در راستای همین موضوع طرح همای رحمت را هر ساله اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان است،عنوان کرد:در راستای اجرای این طرح جذب منابع از داوطلبان و خیرین صورت می‌گیرد و این کمک‌ها به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی شعار داوطلبان جمعیت هلال احمر را «داوطلبان حلقه بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستند» را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بن‌ها و سبدهای کالا از ابتدای ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم افراد بی‌بضاعت، بد سرپرست، بیماران صعب العلاج و بی‌سرپرست را به عنوان جامعه هدف برای کمک نام برد وبیان کرد: کمک‌ها به صورت بن و همچنین سبد کالا تهیه شده که به نیازمندان بر اساس نوع نیازشان داده می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در عین حال با تأکید بر اینکه در کمک به نیازمندان توسط این نهاد هیچ‌گونه اعتبار دولتی اختصاص نیافته اضافه کرد: همه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به جمعیت هلال احمر از طریق خیرین و داوطلبان تأمین می‌شود.

وی در ادامه به اجرای طرح گلریزان در ماه مبارک رمضان هم اشاره وتصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه خیرین هزینه پزشکی معادل ۴۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی امانی را پرداخت کردند.

علیمردانی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع ۳ هزار بن و سبد کالا صورت گرفته است،افزود: تاکنون ۲ میلیارد ریال از کمک‌ها بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه بن‌ها هم بین یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده گفت: در کنار طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر بحث سفره‌های مهربانی را هم دنبال می‌کند که با اجرای این طرح و به همت خیرین و داوطلبان سفره‌های افطار برای نیازمندان در مساجد، تکایا و خانه‌های هلال پهن می‌شود.

علیمردانی با اعلام شماره حساب بانک ملت به شماره ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ با شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۲۱۱۴ از خیرین خواست در صورت تمایل کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را هم به ساختمان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی قم تحویل دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com