کد خبر ۶۱۸۵۹ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
صبح امروزاتفاق افتاد

تکمیلی/ ریزش میدان مطهری در اثر انفجار + فیلم

صبح امروز ضلع شمالی میدان مطهری در اثر انفجار گاز که احتمالا برای مترو بوده است (هنوز تایید نشده) تعدادی مغازه ریزش کرده و یک مغازه فرو رفته است. تا این لحظه تلفات جانی گزارش نشده ولی احتمال می رود که عابر پیاده ای در این حادثه نیز بوده باشد.تا اطلاع ثانوی و تامین امنیت وسایل نقلیه و عابرین این خیابان و اطرافش با محدودیت های ترافیکی همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، انفجار خط لوله اصلی گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب شدن چند باب مغازه در این محل شد ولی خوشبختانه با توجه به رخ دادن این حادثه در ساعات اولیه صبح، تا این لحظه تلفات نداشته است.

بر اساس گزارش فارس نشت لوله آب در این محل منجر به خالی شدن زیرلوله گاز شده و همین مسئله منجر به شکستگی لوله گاز و وقوع انفجار شده است.

بر اثر این انفجار تعدادی مغازه در محل وقوع این حادثه کاملا تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این حادثه مربوط به مترو نبوده و فعالیت پروژه در این بخش پایان یافته است.

 

side

 

وی با اشاره به اینکه چنین حادثه ای می توانست در هر نقطه از شهر روی بدهد، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در دقایق اولیه به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.

عباس جعفری یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری آغاز شده و تیم های ما در حال بررسی وجود تلفات احتمالی در این حادثه هستند.

 

side

 

حادثه تلفات جانی نداشت

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، با اشاره به حادثه انفجار لوله گاز میدان مطهری اظهار کرد: این حادثه اوایل صبح امروز روی داد که نیروهای اورژانس بلافاصله پس از تماس به محل حادثه اعزام شدند ولی این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس در کنار عوامل امدادی دیگر مانند آتش‌نشانی، پلیس و شهرداری در محل حادثه حضور داشتند گفت:‌ آتش‌نشانی و دستگاه‌های دیگر مشغول آواربرداری بوده و نیروهای اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: اکنون فعالیت آواربرداری به پایان رسیده ولی هنوز دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com