کد خبر ۶۱۹۳۱ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری قم مطرح کرد:

ورزش قهرمانی بانوان قم به اسپانسر نیاز دارد

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت : در ورزش بانوان مشكل جذب اسپانسر داريم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛معصومه ظهیری مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری قم اظهار کرد: اینکه موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها را مطرح کنیم، به خودی خود یک مطالبه اجتماعی است اما اولویت حوزه ورزش زنان ما نیست، ضمن اینکه اگر از حضور زنان در ورزشگاه‌ها صحبت می‌کنیم باید زمینه و شرایط زیر ساختی حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم و بعد از آن به دنبال تحقق موضوع باشیم.

وی در ادامه به وضعیت ورزش بانوان در قم اشاره و با تاکید بر نقش ورزش در پیشگیری از عوارض جسمانی، عنوان کرد: موضوع و چالش امروز ما این است که زنان قمی باید بیشتر ورزش کنند و خطراتی که در زمینه چاقی، دیابت، فشار خون و حملات قلبی داریم را کنترل کنیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری قم راجع به حمایت از ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: وظیفه استانداری این نیست که از تیم‌های ورزشی بانوان یا آقایان در بخش قهرمانی حمایت کند، اگر چه در این زمینه هم هر گاه اقدامی نیاز بوده و برای استانداری قم امکان‌پذیر بوده، استانداری کمک کرده است.

وی در خصوص مشکلات ورزش بانوان قم اظهار کرد: در بخش ورزش قهرمانی بانوان قم مشکل جذب اسپانسر داریم و باید به اسپانسر حق دهیم که با توجه به بافت فرهنگی قم وقتی نمی‌تواند حتی تبلیغات شهری در مورد تیم ورزشی بانوان خود داشته باشد به سمت ورزش نیاید.

ظهیری در پایان یاد آور شد: راه حل این موضوع هم به دست خود بانوان است که با حضور پررنگ در مسابقات ورزشی مربوط به بانوان، جامعه مخاطبی برای اسپانسر پدید بیاورند که بتواند حامی مالی را به سمت ورزش جذب کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com