کد خبر ۶۱۹۴۸ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴

برگزاری طرح جوانه های غیرت در استان قم

طرح جوانه های غیرت در حمایت از کودکان کار به همت اعضای مجمع دانشجویی استان قم با همکاری دانشگاه شهاب دانش با برگزاری برنامه ضیافت افطاری در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛در این طرح ابتکاری که توسط اعضای کانون دانشجویی برگزار شد، نخست کودکان کار با محیط دانشگاه آشنا شده و سپس در کارگاه آموزشی معضلات اجتماعی، کارگاه آشنایی با ایدز شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، در ادامه پس از صرف افطاری با حضور مسئولان دانشگاه شهاب دانش، کودکان کار در مسابقه ورزشی در زمین چمن مصنوعی شرکت کردند. و اعضای مجمع در انتهای این برنامه ضمن اجرای تئاتر و گروه موسیقی به توزیع هدایا بین کودکان پرداختند.

یکی از اعضای مجمع دانشجویی قم در توضیح اجرای این طرح گفت: اهمیت به تفکر و آموزش کودکان کار برای نشان دادن ارزش واقعی آنان و آشنا کردن با محیط دانشگاه و فضای علمی آن ضمن دادن افق های روشن باعث می شود از جامعه ترد نشده تا آینده ی روشن تری داشته باشند.

وی بیان کرد: درک صحیح از زندگی توسط این کودکان با توجه به شرایط سخت زندگیشان می تواند با سخت کوشی آنان آمیخته شده تا در اینده برای ساخت زندگی بهتر تلاشی مفید در جهت قوانین جامعه کنند

در پیاین عضو شورای مرکزی کانون های دانشجویی استان قم به تداوم اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر تنها می توانند متولیانی فرهنگی برای نشان دادن آسیب وارده به این کودکان در نظر نهاد های مسئول باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com