کد خبر ۶۱۹۵۳ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
در ماه رمضان صورت گرفت؛

فعالیت ۳۲ مبلغ قمی در منطقه سیستان

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل گفت: از ابتدای ماه رمضان، ۳۲ روحانی مبلغ از حوزه علمیه قم به منطقه سیستان اعزام و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نقاط محروم پرداختند.

فعالیت 32 مبلغ قمی در منطقه سیستان

حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، 32 روحانی مبلغ از حوزه علمیه قم به منطقه سیستان اعزام و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نقاط محروم پرداختند.
وی اظهار کرد: مبلغان اعزامی علاوه بر برپایی نماز جماعت و سفره‌های افطاری ساده برای مردم نقاط محروم، به اجرای برنامه‌های مختلف به‌ویژه اعمال شب‌های قدر، سخنرانی، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام، نشر معارف دینی، پاسخگویی به سؤالات شرعی، برپایی خیمه‌های معرفت و جزء خوانی قرآن نیز می‌پردازند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل افزود: در ماه مبارک رمضان، قلب‌ها آماده‌تر هستند و انسان برای شنیدن کلام حق و بهره‌مندی از رحمت الهی آمادگی بیشتری پیدا می‌کند، فلذا حضور مؤثر مبلغان بسیار مهم است.
بامری بیان کرد: طرح ضیافت الهی نیز با هدف ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآن، نشر معارف دینی و تقویت اعتقادهای مردم از ابتدای ماه رمضان در پنج بقعه متبرکه منطقه سیستان آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com