کد خبر ۶۲۰۶۳ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
بوالحسنی خبر داد:

اعزام 200 نفر از مددجویان استان مرکزی به قم و جمکران

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: 200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با کمک خیران به اردوی زیارتی قم و جمکران با اعتبار 8 میلیون تومان اعزام شدند.

اعزام 200 نفر از مددجویان استان مرکزی به قم و جمکران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد بوالحسنی معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، اجرایی می‌شود گفت: در این سفر معنوی مددجویان با کمک خیران برای نخستین بار راهی این سفر زیارتی میشوند.
وی از اعزام 200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به اردوی زیارتی قم و جمکران خبر داد و افزود: برای اعزام این افراد 8 میلیون تومان هزینه شده که توسط خیران استان پرداخت شده است.
وی افزود: این مددجویان از شهرستان‌های اراک مناطق 1 و 2،ساوه ،غرق‌آباد‏، سربند، توره، شازند‏، خنداب، کمیجان ،خمین و محلات به زیارت حرم حضرت معصومه(س) اعزام شدند.
بوالحسنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های آموزشی متعددی به منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مربوطه در این بخش به گروه‌های مختلف مددجویی ارائه می شود .
وی افزود: توجه به نیازهای تربیت دینی در جامعه هدف و متناسب‌سازی برنامه‌های اردویی با این نیازها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی برای مددجوبان تحت حمایت کمیته امداد است .
معاون فرهنگی کمیته امداد استان در پایان گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۹۲ نفر با هزینه هر نفر ۲۷۰ هزار تومان به مشهد مقدس، ۱۲۶ نفر با‌ اعتبار هر نفر ۸۰۰ هزار تومان به کربلای معلی و ۳۱۹ نفر با اعتبار هر نفر صد هزار تومان به قم اعزام شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com