کد خبر ۶۲۱۳۶ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

قم|مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله طباطبایی در قم برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز ارتحال مرحوم آیت الله طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق، با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق، با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد رفعت برگزار می‌شود.

این مراسم پنج شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد رفعت واقع در خیابان شهداء (صفاییه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی استاد حوزه علمیه سخنران این مراسم است و حاج عباس حیدرزاده نیز در این مراسم به مدیحه سرایی می‌پردازد.

آیت الله سیدمهدی طباطبایی خطیب و استاد اخلاق روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر پاک ایشان در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

این عالم دینی پانزدهم آبان 1315 در رفسنجان کرمان دیده به جهان گشود، ایشان از یاران قدیمی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، حضور در دومین مجلس شورای اسلامی از مشهد مقدس و هفتمین مجلس به عنوان نماینده مردم تهران از دیگر سوابق این استاد بزرگ اخلاق است.

پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به امور محرومین و رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که آیت الله طباطبایی تاپایان عمر خویش به آن اهتمام داشتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com