کد خبر ۶۲۱۴۱ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
شهردار منطقه 6 قم خبر داد؛

تدوین اطلس نیازمندی‌های شهری منطقه 6 قم

حاتمی فرد گفت: اطلس نیازمندی‌های شهری منطقه 6 قم در دست تدوین است تا با شناسایی امکانات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سطح رفاه شهروندان را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛حاتمی فرد،شهردار منطقه 6 قم از تدوین اطلس نیازمندی‌های شهری منطقه 6 قم خبر داد و گفت: در حال تهیه اطلس نیازمندی‌های شهری این منطقه هستیم تا بتوانیم با شناسایی امکانات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سطح رفاه شهروندان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های این منطقه اظهار کرد: از حضور سرمایه گذاران در منطقه استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم که بوستان‌ها و فضاهای شهری در این منطقه را در اختیار سرمایه گذاران قرار بدهیم تا از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در این منطقه استفاده کنیم.

حاتمی فرد افزود: توجه خاصی به بافت فرسوده در این منطقه نشده است و شهروندان از نوسازی بافت فرسوده در منطقه استقبال نمی‌کنند. باید رویکرد شهری را به سمت توجه به بافت فرسوده و بهسازی این قسمت از شهر سوق بدهیم.

شهردار منطقه 6 قم با اشاره به تسهیلات شهرداری قم برای نوسازی بافت فرسوده در منطقه 6 اظهار کرد: به متقاضیان برای نوسازی این بافت، طبقه تشویقی صادر می شود و عوارض کمتری برای ساخت و ساز از آن‌ها اخذ می شود.

وی عنوان کرد: 3 مشاور کار مطالعاتی در این منطقه را انجام می‌دهند تا محرک‌های توسعه منطقه را شناسایی کنند و به صورت لکه ای و پروژه ای اقداماتی را پس از انجام مطالعات در بافت فرسوده این منطقه انجام بدهیم.

حاتمی فرد خاطرنشان کرد: اولویت اصلی شهرداری در این منطقه اتمام پروژه‌های نیمه تمام مثل خیابان کارگر و خیابان شهید فهیمی و اجرای پروژه‌های جدید همچون احداث ایستگاه‌های مترو و زیرگذر شهید امینی بیات است، همچنین احداث فضای سبز و بوستان‌های محلی هم در دستور شهرداری منطقه قرار دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com