کد خبر ۶۲۱۵۶ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹

كشف بيش از 241 كيلو گرم مواد مخدر در عمليات مشترک پليس زنجان و قم

فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف بيش از 241 كيلو گرم انواع مواد مخدر در عمليات مشترک پليس مبارزه با مخدر استان زنجان و قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان گفت : در پی مبارزه قاطع پليس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگين مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود : در بررسی های دقيق و تكميلی ماموران، خبر انتقال يک محموله بزرگ مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مركزی كشور تائيد و پس از انجام هماهنگی های لازم عمليات پليس برای دستگيری سوداگران مرگ آغاز شد.

اين مقام مسئول به همكاری و تعامل مشترک ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان های زنجان و قم در اين عمليات اشاره و تصريح كرد: در اين عمليات از يک دستگاه پژو 405، مقدار 190 کیلو و 840 گرم حشیش و 50 کیلو و 650 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگيری 2 نفر در اين عمليات اظهار داشت: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

انتهای پیام /ک


دستگیری سوداگران مرگ در زنجان
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com