کد خبر ۶۲۱۶۰ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱

دوره‎های قرآنی تابستانه مصلای قم آغاز می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیرعامل موسسه قرآن و عترت عصر(عج) وابسته به مصلای قم از برگزاری دوره تابستانی قرآن کریم در این موسسه خبرداد.

دوره‎های قرآنی تابستانه مصلای قم آغاز می‎شود

مرتضی ابراهیمی در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: ثبت نامه ترم تابستان موسسه قرآن و عترت عصر در بخش‎های مختلف آغاز شده است.
وی افزود: این موسسه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و اعطای گواهی پایان دوره در رشته های مختلف قرآنی از قرآن آموزان ثبت نام می کند.
وی اظهارکرد: این دوره‎ها شامل تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم، دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، دوره های حفظ در طرح های ۲ ، ۳ و ۴ ساله، روخوانی و روانخوانی و تجوید هستند.
مدیر عامل موسسه قرآن و عترت عصر قم اظهارکرد: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، دوره حجاب و عفاف ، دوره شیعه شناسی و پاسخ به شبهات، دوره های نجوم در قرآن همراه با رصد ستارگان با تلسکوپ، آموزش مداحی، خوشنویسی با قلم نی و خودکار، بادکنک آرایی، طراحی و نقاشی، دوره تربیت معلم فضای مجازی ،آموزش خانواده، دوره تربیت مربی تلفیقی قرآن کریم (شامل روخوانی ، تجوید و حفظ)، ترتیل خوانی، صوت و لحن و... از دیگر دوره‎هایی هستند که در این ترم تدریس می شود.
ابراهیمی بیان کرد: شعبه مرکزی این موسسه واقع در مصلی قدس قم در میدان جانبازان است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شماره تلفن 02537732417 تماس بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com