کد خبر ۶۲۱۷۳ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷

قدردانی تولیت مسجد جمکران از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

تولیت مسجد مقدس جمکران با صدور لوح تقدیری از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل حاجی‌زاده معاون اجرایی تولیت مسجد مقدس جمکران امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم، با دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه دیدار و مراتب قدردانی تولیت مسجد مقدس جمکران از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم در خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان را اعلام کرد.

وی گفت: امروز فضای همدلی و وفاق در استان حاکم است و باید از این ظرفیت در راستای گسترش خدمات‌رسانی به مردم بکوشیم.

حاجی‌زاده اذعان داشت: یکی از خدمات ارائه‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم، راه‌اندازی بیمارستان سیار در ایام نیمه شعبان بود که خدمات گسترده‌ای را توانست به مردم ارائه کند که مورد رضایت زائران نیز بود.

معاون اجرایی تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در حوزه اورژانس و مسائل بهداشتی نیز دانشگاه علوم پزشکی قم توانست با حضور به‌موقع و خدمات‌رسانی‌های گسترده، یاری‌رسان باشد که از تلاش‌ها و خدمات شما قدردانی می‌کنیم.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز خدمت به مردم قم و زائران مسجد مقدس جمکران را فرصتی ارزشمند عنوان کرد و گفت: نباید این فرصت‌ها را از دست بدهیم و همواره قدردان خداوند بابت این امر باشیم.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم در ایام نیمه شعبان در حوزه سلامت محوریت کار را بر عهده داشت که با همکاری دیگر دستگاه‌ها توانست رضایت مردم و زائران را ایجاد کند.

دکتر ایرانی خواه راه‌اندازی بیمارستان سیار عاشقان ولایت، حضور 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و اکیپ‌های اورژانس، حضور تیم بازرسی و بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قم، برگزاری جلسات کمیته سلامت با حضور دستگاه‌های اجرایی و.... را ازجمله برنامه‌های اجراشده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم در ایام نیمه شعبان عنوان کرد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com