کد خبر ۶۲۱۷۵ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

عابدی مدیر رسانه تیم سوهان محمدسیما شد

پیشکسوت عرصه رسانه به عنوان مدیر رسانه تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، در شرایطی که بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 از روز پانزدهم تیر ماه آغاز می‌شود، مدیر رسانه جدید تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم برای حضور در بیستمین دوره این بازی‌ها معرفی شد.

این در شرایطی است که نماینده لیگ برتری فوتسال قم با یک حامی مالی و نام جدید از امسال به عنوان جانشین تیم آتلیه‌طهران در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ برتر برابر حریفان لیگ برتری صف‌آرایی می‌کند، لیگی که با شرکت 14 تیم اما با شیوه‌ای متفاوت نسبت به دوره‌های قبل برگزار می‌شود.

فوتسال قم در 19 دوره قبلی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نام‌های گوناگون نظیر فراز، ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته، در لیگ جدید با نام سوهان محمدسیما با حریفان روبه‌رو می‌شود.

در شرایطی که مربیانی نظیر سیدمهدی غیاثی، حسین شمس، سیدمهدی ابطحی، سیدحسین حسینی، ابوالفضل ثانی، محسن حسن‌زاده، صادق ورمزیار، امیر شمسایی، سیدوحید غیاثی، رضا کردی و علیرضا رعدی در این سال‌ها سرمربی نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر بوده‌اند، امسال حسین صبوری هدایت سوهان محمدسیما قم را بر عهده دارد.

همچنین در ادوار مختلف لیگ برتر افراد زیادی به عنوان مدیر یا سرپرست نمایندگان فوتسال قم فعالیت کرده‌اند و اکنون در یکی از مسوولیت‌های تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم برای حضور در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، محمدجعفر عابدی مدیر رسانه این تیم است.

عابدی که از فوتبالیست‌های قدیمی و مطرح و یکی از مربیان جوان فوتبال و فوتسال قم و کشور محسوب می‌شود و سال‌ها در حوزه خبرهای ورزشی رسانه‌های مختلف دست به قلم بوده و در بین خبرنگاران ورزشی کشور نیز به واسطه عضویت در تیم «قلم‌ ورزش» چهره‌ای شناخته شده محسوب می‌شود، در سال 1397 به عنوان مدیر رسانه تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال فعالیت می‌کند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com