کد خبر ۶۲۱۸۵ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶
آسانسورهایی که همیشه تعطیل هستند؛

مشکلاتی که تعطیلی آسانسورهای بازار شمسه برای زائران به بار آورده است!

تهویه نامناسب و گرمای هوا در این مجموعه تجاری در کنار تعطیلی و یا خرابی همیشگی اکثر آسانسورها برای زائران کریمه اهل بیت مشکلاتی را به بار آورده است!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم،  بر اساس گزارش ارسالی از مخاطبان خبرقم، بازدید از مجتمع تجاری شمسه که برای زائرانی که خودروی خود را در پارکینگ زائر قرار می دهند، تقریبا اجباری است!

 

با این حال مشکلات بسیار زائران در تردد از این مجتمع تجاری، خصوصا در فصل گرما، نیازمند توجه مسئولان امر می باشد.

 

بر پایه گزارش خبرنگار خبرقم، تهویه نامناسب و گرمای هوا در این مجموعه تجاری در کنار تعطیلی و یا خرابی همیشگی اکثر آسانسورها برای زائران کریمه اهل بیت مشکلاتی را به بار آورده است!

 

این در حالی است که مجتبی سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم چندی پیش در این مورد به خرابی همیشگی آسانسورهای بازار شمسه و میدان بزرگ امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: کسبه بازار شمسه کاری می‌کنند که این آسانسورها به همکف نیاید تا زائران مجبور به بازدید از مغازه‌ها شوند.

 

وی تصریح کرد: رها کردن مسافران در طبقه منفی یک نارضایتی‌های بسیاری به وجود آورده و بازار شمسه اگر می‌خواهد از این طریق بازاریابی کند باید هزینه پارکینگ را خودش بدهد.

 

ضروری است تا با نظارت و پیگیری مسئولانه مدیران شهری، منافع و حقوق عمومی، دستخوش منافع شخصی و یا سوء مدیریت مسئولان مربوطه گردد. 

 

لازم به ذکر است که ویدیوی ارسالی مخاطبان خبرقم، در این باره هم‌اکنون در کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی خبرقم، قابل مشاهده می باشد.

*امیر عاطفی پور

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com