کد خبر ۶۲۲۸۲ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳
امام جمعه قم:

هیچ عقل سلیمی در برابر قداره‌کش، نغمه مذاکره سر نمی‌دهد

امام جمعه قم با انتقاد از سردادن نغمه ادامه مذاکره آن هم بدون پیش‌شرط، گفت: هیچ عقل سلیمی در برابر قداره‌کش نغمه مذاکره سر نمی‌دهد!



قم- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم که با حضور گسترده مردم انقلابی این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: برخی ساده‌لوحانه یا مغرضانه در وسط میدان جنگ حرف از مذاکره با پیمان‌شکن می‌زنند که این نقض غرض بوده و دشمن احمق را به گستاخی بیشتر ترغیب می‌کنند. وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در خط رهبری و همراه و همگام با ایشان است، تأکید کرد: راه نجات و رستگاری در مقاومت شجاعانه و هوشمندانه در برابر آمریکا یا هر زورگوی متجاوز است.
رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه در ادامه به بررسی لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون FATF پرداخت و با اشاره به مفاد آن اظهار داشت: مفاد این کنوانسیون به گونه‌ای تنظیم و قابل تفسیر است که به راحتی جریان مقاومت با تیغ آن ذبح می‌شود و در عوض سازمان‌های تروریستی ارتزاق می‌شوند.
وی افزود: معاهده‌های بین‌المللی یکصد سال اخیر به گونه‌ای تنظیم و بر کشورهای دنیا تحمیل می‌شود که انحصارگرایی فکری غرب در آن هدف اصلی است.
امام جمعه قم افزود: در این قراردادها ارزش‌های دینی به خصوص اسلامی تعطیل اما عمل شنیع همجنس‌بازی مورد تاکید جدی قرار دارد. وی بیان داشت: براساس همین قرارداد ‌FATF هرگونه کمک به گروه‌های مقاومت در برابر سلطه‌گران، غیرممکن اما در عوض تمام گروهک‌های تروریستی که همسو با اهداف سلطه‌گرایانه آمریکا و اسرائیل مشغول ترور و آدم‌کشی هستند، تغذیه مالی می‌شوند. حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در ادامه به تبلیغات سهمگین علیه قوه‌قضائیه اشاره کرد و گفت: برخورد قاطع قوه قضائیه با مخلان نظم و امنیت مورد حمایت قاطبه ملت قرار دارد و مردم انتظار دارند مفسدان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به سزای اعمالشان برسند.
امام‌جمعه قم همچنین سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت:‌ این اقدام سفیهانه هم بی‌اعتقادی وهابیت به مقدرات را نشان داد و هم تخریب آثار ارزشمند تاریخی یک امت بود. وی فرارسیدن روز «تبلیغ دین» را نیز فرصتی برای تذکر و یادآوری انسان‌سازی دین خدا و دفع پلیدی‌‌ها و ناهنجاری‌ها از سطح جوامع بشری عنوان کرد و گفت: تبلیغ دین باید توسط آحاد مردم در همه مکان‌ها و مساجد انجام گیرد نه اینکه تصور شود فقط قشر خاصی باید مبلغ دین باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در پایان فشارهای بی‌سابقه به مردم مظلوم یمن را محکوم کرد و اظهار داشت: ملت مظلوم یمن با دست خالی و در محاصره مطلق در برابر آمریکا و اسرائیل و نوچه‌های منطقه‌ای ایستاده‌اند، ملت ایران همبستگی خود را با آنان اعلام می‌دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com