کد خبر ۶۲۳۳۳ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶

منطقه جرم‎خیزی در قم وجود ندارد

گروه اجتماعی ـ معاون دادستان قم با اشاره به فعالیت‎های گسترده این نهاد در استان بیان کرد: خوشبختانه امروزه منطقه جرم‎خیری در استان قم وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم، علی اصغر سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قم در دادگستری استان گفت: در یک سال گذشته مجتمع فضای مجازی استان راه اندازی شده است که با تشکیل شورای فضای مجازی اقدامات مناسبی جهت ساماندهی این عرصه ایجاد شده است.
وی افزود: دومین اقدام دادستانی در یک سال گذشته افتتاح مجتمع تخصصی رسیدگی به جرائم است که این مرکز به شکل تخصصی در این زمینه ورود می کند و فعالیت های خوبی نیز در این زمینه اجرا شده است.
معاون دادستان استان قم بیان کرد: افتتاح دادسرا در منطقه نیروگاه و خدمت گذاری به مردم این منطقه در همان حوزه از دیگر فعالیت های دادستانی در این مدت بوده است؛ همچنین در این مدت کمیته مبارزه با سرقت و اراذل و اوباش نیز فعالیت های گسترده ای را ارایه کرده است.
وی گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران دادگستری و دادستانی در یک سال اخیر شاهد کاهش 43 درصدی جرایم خشن در استان بوده ایم و امروز می توانیم مدعی باشیم که دیگر نقطه جرم خیزی در استان وجود ندارد.
وی اظهارکرد: تشکیل تیم های ویژه جهت نظارت بر شعب و فعالیت های ضابطین، گشت های ویژه دادستانی، برگزاری جلسات متعدد جهت ساماندهی کودکان کار و مبارزه با پدیده تکدی گری از دیگر اقدامات دادستانی بوده است.
سلطانی اظهارکرد: در سال گذشته 143 کیلو مواد مخدر از خرده فروشان کشف شده است که این آمار از ابتدای امسال 40 کیلوگرم بوده است؛ در سال گذشته 5958 کیلو مواد مخدر کشف شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com