کد خبر ۶۲۳۶۶ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد؛

بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب استان قم درآینده نزدیک

صادق پور گفت:در آینده امکان تامین ۴۰ میلیون پساب در استان قم وجود دارد و به دنبال بازسازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان هستیم.

بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب استان قم درآینده نزدیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی جان صادق پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، با اشاره وضعیت آب سرشاخه‌های دز گفت:100 میلیون مترمکعب آب از سرشاخه‌های دز در اختیار استان است، همچنین بخشی از آب استان قم از سد15 خرداد و چاه‌های علی آباد تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد:40 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم، البته وضعیت پرداخت این بدهی‌ها رو به بهبود است، دستگاه‌های دولتی با مشکلات مالی مواجه هستند.

وی ادامه داد: در هر جایی که امکان تامین آب صنعت در استان قم وجود دارد، این کار صورت می‌گیرد، در آینده به دنبال دادن پساب به واحدهای صنعتی استان هستیم، در آینده امکان تامین 40 میلیون پساب در استان قم وجود دارد و به دنبال بازسازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان هستیم.

صادق پور، هزینه تامین آب استان قم را بالا دانست وبیان کرد: آب این استان از 300 کیلومتر آن سوی شهر قم تامین می‌شود، اما با این وجود آب بها در این شهر نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است.

وی در پایان یادآورشد: هزینه آب بها به صورت پلکانی است و در صورتی که مصرف آب از یک حدی بگذرد، هزینه آب بها به صورت آزاد محاسبه می‌شود و دیگر دولت یارانه ای برای آب نمی‌دهد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com