کد خبر ۶۲۳۷۸ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
مدیرعامل آبفای قم عنوان کرد؛

احداث نیروگاه های خورشیدی و برقابی در قم

با بهره گرفتن از بخش خصوصی نیروگاه‌های خورشیدی و برقابی در استان قم احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی جان صادق پور، مدیرعامل آبفای قم از پی گیری شرکت آب و فاضلاب استان قم برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد و ابراز کرد: با بهره گرفتن از بخش خصوص نیروگاه‌های خورشیدی و برقابی در استان قم احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآورشد: برخی تجهیزات موجب کاهش مصرف آب می‌شود که در این راستا از مشترکان درخواست داریم با سامانه ۱۲۲ ارتباط برقرار کنند و درخواست تجهیزات کاهنده را اعلام کنند که با بهره‌گیری از این تجهیزات آب بهای مشترکین با کاهش مواجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به طرح‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم برای صرفه‌جویی در مصرف آب عنوان کرد: با اجرای قانون استفاده بهینه از آب، طرح استفاده از آب خاکستری در شهر قم مورد پیگیری قرار می‌گیرد که با اجرای این طرح آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صادق پور همچنین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: اجرای شبکه فاضلاب در دو منطقه ۳ و ۶ در حال تکمیل است که با تکمیل شدن شبکه فاضلاب بسیاری از مشکلات ساکنین این مناطق را برطرف می‌کند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com